וילונות - לנצ'יאנו עיצוב וילונות - איך לבחור צבעי טמבור שמתאימים לעיצוב דירה מקורי?

איך לבחור צבעי טמבור שמתאימים לעיצוב דירה מקורי?

הכניסו עניין לדירה באמצעות צבע

עברתם לדירה חדשה ומעוניינים להכניס בה עניין ? בעת מעבר לדירה חדשה מקוריות היא שם המשחק. אם אתם לא ממש רוצים שהדירה שלכם תראה כמו הדירה של השכנים, אתם צריכים להכין תוכנית עבודה לעיצוב דירה מקורי.

אחת הדרכים להכניס צבע לדירה היא באמצעות צבע. כולנו אוהבים להרגיש טוב יותר ובאמצעות צבעים ניתן לשפר את ההרגשה ולהכניס צבעוניות וחיים לדירה. בחירת צבעי טמבור נעשית על ידי העדפה האישית של כל אחד ואחד אך גם ישנם לא מעט עקרונות שחשוב להקפיד עליהם.

איך הצבעים בבית משפיעים עלינו

בטרם תעלו על בגדי העבודה שלכם ותתחילו לצבוע את הבית חשוב מאד להבין כי כל משפיע עלינו אחרת- יש אנשים שמראה צבע אחד יעורר בהם תחושה טובה לעומת צבע אחר. מצד אחד צבע לבן מסמל עבור רבים התחדשות, אך מצד שני הוא עלול להפוך גם

לחסר נוכחות. לפיכך קיימת חשיבות רבה לבחון היטב את צבעי טמבור בטרם קבלת ההחלטה.

ההמלצה שלנו - לא לעשות שימוש במניפת הצבעים אין כל ספק כי צבעי טמבור מוסיפים יופי לכל מקום בבית ותורמים למראה יפה יותר אבל

לפני שאתם רצים לרכוש את כל מניפת הצבעים אנו מציעים לכם לעצור. אין ספק כי צבעים מועילים ביותר לתחושת שמחה אבל לא כדאי לעשות בכל הצבעים שימוש על מנת לא לגרום לעומס יתר.

מה דעתכם לקבל השראה

על מנת לבדוק איזה צבע מתאים לדירה שלכם ההמלצה שלנו היא לקבל השראה. לא חסרים מקומות בהם ניתן לקבל השראה כאלו יוציאו מכם תחושת התלהבות. כיצד תחפשו את ההשראה? תתפלאו לדעת אבל השראה נמצאת בכל מקום. לעיתים תוכלו למצוא השראה בתמונות מתוך מגזין או בשיחות עם אנשים קרובים אליכם. שיחה עם אנשים קרובים אליכם תסייע לכם לבחור את הצבעים המתאימים לדירה שלכם.

מצאתם השראה – דאגו לתעד


מצאתם השראה ? דאגו לתעד. כיום באמצעות הפלאפון ניתן לתעד את ההשראה שמצאתם במקומות מסוימים ולשמור. צילום של צבעים מיוחדים במצלמת הפלאפון שלכם יסייע לכם בחיפוש השראה עבור הדירה.

היכנסו לאתרי אינטרנט דרך נוספת לחפש השראה היא להיכנס לאתרי אינטרנט של מעצבים ולבחון את העבודה שלהם. בחנו באילו צבעים הם עשו שימוש וכך תוכלו לקבל השראה. כיום כאשר אתר האינטרנט מהווה כרטיס ביקור חשוב מאד לבחון את עבודתם של בעלי מקצוע בתחום עיצוב דירות במטרה לקבל השראה שתאפשר לכם לעצב את הדירה באופן המתאים ביותר לצרכים שלכם. הקפידו להיכנס לכמה שיותר אתרים על מנת לראות את סגנון העבודות ולדעת בדיוק מה מתאים עבורכם ואיזה צבע בשום פנים ואופן ממש לא הייתם מעוניינים להכניס לדירה שלכם.