וילונות - לנצ'יאנו עיצוב וילונות - ניקוי שטיחים וריפודים

ניקוי שטיחים וריפודים

נמצאים בבית או במשרד והעיצוב החביב עליכם משתלב עם שטיחים וריפודים מסוגננים? אל דאגה! קיימים מגוון שטיחים וריפודים בצבעים שונים שיכולים להתאים בצורה מושלמת לעיצוב הביתי והמשרדי שלכם. הרבה אנשים אוהבים לעצב את המבנה שלהם בצורה מסוימת שתקרין כלפי חוץ חמימות ונעימות. שילוב של שטיחים בסלון, בחדרים, במטבח ובחדרי האמבט – יכולים להוסיף למראה החמים והנעים ולא רק, במידה ומדובר בעיצוב משרדי, אזור נקי, מעוצב ומסודר – יכול לגרום ללקוחות שלכם להגיע וגם להישאר.

בשנים האחרונות, עולם העיצוב התפתח לכיוונים שונים. היום ניתן להבחין באביזרי וינטג' רבים שמשתלבים יחד עם אביזרים חדשים ומודרניים. עם ההתקדמות העיצובית הגלובלית, עולם העיצוב בתחום השטיחים והריפודים עלה מדרגה וקיבל מקום נכבד בשילובים עיצוביים רבים. בהתחלה, לא היה מבנה שלא שילבו בו שטיח או ריפדו את הסלון בריפודים תואמים. היום ניתן לראות את ההתרחבות של תחום האבזור גם כשמדובר בשטיחים וריפודים למשל: ניתן לרפד את כיסאות השולחן, את הסלון וכדומה ולהניח לצדם שטיח תואם שסוגר את העיצוב, דבר שיכול להוסיף אור ואלמנט עיצובי נוסף.

אם אתם אוהבים שילוב נפלא של שטיחים וריפודים, אתם צריכים להכיר את עולם ניקוי שטחים וריפודים במהרה. ככל שעובר הזמן, השטיחים צוברים אבק בין הסיבים העמוקים של השטיח והריפוד, דבר שקשה מאוד לנקות אם לא מבצעים את הניקוי באופן שבועי. בעבר היינו מנערים את השטחים על גדרות המרפסת וחושבים שבזה סיימנו את הניקיון. היום לא צריך להסתבך ולהרים את המשקל העצום של השטיח, ניתן להשתמש במגוון מכונות שטיפה שיאפשרו לכם לנקות ידנית, מבלי להזיז או להסיר את השטיחים והריפודים ולהבריק אותם בצורה שמעולם לא חשבתם שניתן.

ניקוי שטיחים וריפודים, משנים לחלוטין את המראה של הבית. פתאום הכל נראה נקי, משתלב עם הצבעים הטבעיים, מוסיף רכות ועוד. ברגע שמפסיקים לטפל בניקוי שטיחים וריפודים ומזניחים, הצבע של האביזרים מתכלה, נהרס והופך לשונה לגמרי ממה שחלמתם. נכון, תהליך ניקוי שטיחים וריפודים לא קל ומצריך פינוי זמן לצורך ניקוי יעיל ואפקטיבי. אך ברגע שמנקים בפעם הראשונה, מבחינים בהבדל העצום בין השטיח המלוכלך ומלא אבק לבין שטיח נקי, מלא ברק, רכות וחמימות.

בשביל לשמור על המראה הזוהר לאורך זמן, עליכם לדאוג לבצע ניקוי שטיחים וריפודים כל כמה ימים ואף מידי יום. דבר זה משתנה בהתאם לאזור בו אתם מתגוררים, כמה אבק נכנס מהחלונות, ילדים שמתרוצצים בסלון ומפזרים ממתקים על המשטחים הללו ועוד. לכן, בשביל לשמור שהאבזור יישאר ויישמר, עליכם לבצע ניקוי מידי יום או מידי שבוע ולעיתים לבצע גם, פילינג עמוק אל תוך הסיבים העמוקים ומלאי האבק. ניקוי שטיחים וריפודים בצורה מקצועית מסוגל להוציא את הלכלוך שהצטבר עמוק מאוד לאורך הימים, החודשים והשנים שעברו.

אם אתם מתקשים למצוא את מכונת השטיפה האידיאלית, זו שתבריק לכם את כל השטיחים, הריפודים ושלל האביזרים, אל דאגה. קיימות מגוון חברות שמציעות מוצרי ניקוי איכותיים וברמה גבוהה. בשלב הזה, חשוב לא להתפשר על מוצרים זולים. ברגע שתבחרו במוצרים מקצועיים ואיכותיים, תצליחו להשיג את התוצאה הנקייה והמוצלחת ביותר.