וילונות - לנצ'יאנו עיצוב וילונות - מדריך: מהם היתרונות והחסרונות של סוככי זרועות?

מדריך: מהם היתרונות והחסרונות של סוככי זרועות?

סוככי זרועות מזמן הפכו להיות אופציה פופולארית עבור אנשים המחפשים פתרונות הצללה לגינה או המרפסת שלהם.

במאמר הבא נסקור את היתרונות והחסרונות של סוככי הזרועות והשימוש בהם:
 

יתרונות:

1. סוככי זרועות הם השקעה מצוינת.
בדרך כלל, בעלי בתים רוכשים סוכך זרועות על מנת לספק צל מעל המרפסות שלהם. זה מאפשר להם להגדיל את כמות הזמן שהם מבלים בחוץ, והופך את הסביבה החיצונית של הבית להרבה יותר נוחה. העלות הראשונית של רכישת והתקנת סוכך זרועות היא מינימלית בהשוואה להתקנת סוככים אחרים. הבונוס הבלתי צפוי הוא שהם בסופו של דבר חוסכים לבעל הבית כסף בטווח הארוך, בין השאר מפני שהצל שהם מספקים משפיע גם על פנים הבית. מזגנים לא צריכים לעבוד קשה כדי לקרר את הבית, וכתוצאה מכך חשבונות החשמל נמוכים יותר. עם הזמן, זהו לחלוטין חיסכון משמעותי.

2. לסוככי זרועות יש חיים ארוכים יותר מאשר לסוגי סוככים אחרים.
סוככים ללא זרועות הם זולים יותר, אבל הסבירות שהם ייפגעו בעקבות מזג אוויר גרוע היא גבוהה. לדוגמה, ברוח סוערת, גרסת סוכך הזרועות חשמלי או ידני יישאר מוגן ויציב. סוככים ללא זרועות חשופים יותר ועשויים להקרע בקלות. עם הזמן, חשיפה לשמש יכולה להלבין את הבד של הסוככים, מה שאומר שתצטרכו כנראה לרכוש סוכך חדש, מפני שלרוב לא ניתן להחליף את הבד בנפרד.

3. סוככי זרועות מגנים על ריהוט הפנים והחוץ.
סוכך זרועות הוא דרך נהדרת להגן על רהיטי הגן שלך בחוץ, אבל האמת היא שהם יכולים גם להגן על הריהוט שבתוך הבית. הצללת הסוכך יכולה להשפיע על חדרים מסוימים בבית שלך, מה שאומר שרהיטים ובדים בחדרים האלה יקבלו חשיפה מועטת לשמש, וכך הם לא יתבהרו או ייסדקו.

חסרונות:

1. סוככי זרועות הם יקרים יותר מסוככים אחרים.
אין להתעלם מהעובדה כי סוככי זרועות נמצאים ברף הגבוה של עולם הסוככים, מה שהופך אותם ליקרים יותר. זה אומר שחשוב יותר לקחת בחשבון את היתרונות הרבים שהם מספקים. כמו כן, חשוב לוודא שאתה קונה סוכך זרועות באיכות גבוהה מחברה מוכרת ובעלת מוניטין טובים. זה יבטיח שהסוכך שלך יחזיק מעמד שנים רבות.

2. ניקוי ותחזוקה של סוכך זרועות.
כל הסוככים, חסרי הזרועות ובעלי הזרועות כאחד, דורשים ניקוי על בסיס עונתי. עם הזמן, סוכך הזרועות שלך יכול לצבור כמות גדולה של אבק ופסולת. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא גגון שהופך לאלמנט לא אטרקטיבי לעין. בנוסף, מים יכולים להאגר בכמה מקומות על סוככי בד, מה שעשוי להוביל לצמיחת גדולה של עובש. אתה גם צריך לשמור על חלקי המתכת של הסוכך כדי שיתפקדו כראוי.

3. החלפת החיישן החשמלי יכולה להיות יקרה.
בעיקרון, ישנם שני סוגים עיקריים של סוככי זרועות לבחירתך: ידניים או ממונעים. סוכך ממונע הוא בדרך כלל יקר יותר, אבל גם נוח יותר. סוככים ממונעים רבים מגיעים עם שלט רחוק המאפשר לך להפעיל אותם בקלות, ויש גם חיישנים שגורמים להם להסגר באופן אוטומטי כאשר גשם מתחיל לרדת. סוככים ידניים עשויים להיות קשים יותר לתפעול לאורך זמן, ואם לגרסה הממונעת יש חיישן חשמלי, יהיה צורך להחליף אותו מעת לעת, מה שעשוי להוסיף להוצאות. כאשר החיישן החשמלי אינו פועל, יהיה עליך להפעיל את הסוכך באופן ידני.

מקווים שעזרנו לכם בבחירה העתידית לבית, בהצלחה!