וילונות - לנצ'יאנו עיצוב וילונות - שיטות ואמצעים ייחודיים לעיצוב פנים במשרדים

שיטות ואמצעים ייחודיים לעיצוב פנים במשרדים

במשרדים של ימינו כבר אי אפשר למצוא ברוב המקרים ריהוט אפור וסתמי. יותר ויותר בעלי עסקים יודעים שעיצוב המשרד משדר משהו ללקוחות שלהם, או לשותפים לעסקים. נוסף על כך, וזהו שיקול חשוב במיוחד – אם כבר העזתם להגשים חלום, למה לא

לעצב אותו בהתאם?

היום הנראות של עסק ועיצובו משדרים הרבה יותר מאשר רק טעם טוב. הצבעים, הריהוט, בחירת הלוגו, שלטי ההכוונה למשרד ואפילו בחירת שילוט למשרד עצמו, הם חלק מהמיתוג שלכם כעסק מתקדם ומודרני. שערו לעצמכם אילו עסק חסר מודעות היה מגבב שלטי משרד ללא הגהה נכונה, או וילונות או ריפוד או שטיחים ללא התאמת צבעים, או ריהוט שאינו תקין והעיצוב שלו תמוה ואינו נוח בלשון המעטה? זה מדבר עליכם ואל כל מי שנכנס למשרד שלכם, ולכן חשוב מאוד להקדיש עוד מחשבה לעיצוב.

שילוט למשרד

הלוגו שלכם קובע הכל, וגם מה שתכתבו על השלטים שלכם. תארו לעצמכם חברת נעלי ספורט ידועה או חברת משקאות שלא הייתם מזהים את הלוגו או את הצבעים שלה כשאתם מגיעים למשרדיה. שילוט חייב לבלוט והלוגו שלכם חייב להיות עליו כדי שתוכלו להשתמש בו כסימן היכר ברור. גם השלטים שמכוונים את הדרך, גם הרול-אפים שתציגו בכל תערוכה או כנס מקצועי שלכם. יש חשיבות לעיצוב שממתג אתכם יחד עם הצבעים שלכם. שלט משרדי הוא כמו דגל. הוא גם חייבם לעבור הגהה ובדיקה שהוא כתוב נכון וללא טעויות בעברית. לא הייתם רוצים לככב במדיה החברתית, בוודאי, בגלל שלט לא נכון. כל אמצעי התצוגה שלכם – מהפרגולה מעל הכניסה לעסק שלכם ועד השילוט בחלונות, ממוצרי הקד"מ הממותגים שלכם ועד הנייר המשרדי, הכל חייב לקבל דגש משלו. כולל סטנדים למיניהם ושלטי הכוונה על הקירות שמציגים בעלי תפקידים. לא כל עיצוב משוגע יתקבל בברכה, ויצירתיות מוגזמת כבר תעשה בדיוק ההפך מהאפקט הרצוי.

ריהוט למשרד

מלבד שילוט למשרד הריהוט והעיצוב שלו חשובים מאוד. אם אתם עסק שמקבל לקוחות וקהל, חיוני מאוד שהריהוט לא יבטא רק את הנינוחות בעסק ואת החזון שלכם אלא גם נוחות מרבית לקהל, כדי למנוע עצבנות ואי נעימות של לקוחות שמגיעים אליכם. הצבעים מתואמים זה לזה – שטיחים, וילונות, מסגרות של חלונות ומשקופים של דלתות, יחד עם כיסאות ושולחנות, דלפקים וארונות. חשבו על חברת סלולר מסוימת שהצבע שלה, לדוגמה, מזוהה מאוד, ועושה את העבודה עוד לפני שמגיעים לסניף שלה. היא מותג מוכר, היא מרהטת ומעצבת בדיוק לפי המותג שלה, והיא מבוססת מאוד בקו האסתטי והאלמנטים העיצוביים שלה, ממדי אנשי השירות ועד הדלפק שלידו עומד המאבטח בדלת סניף השירות שלהם. זוהי דוגמה לחשיבה כוללת ומתואמת של כל מרכיבי עיצוב מוצלח לעסק. עם זאת, אין לוותר לא על נוחות ולא על אסתטיקה ועל שילוב ביניהם.