וילונות - לנצ'יאנו עיצוב וילונות - עיצוב וילונות, ארונות וחדרים

עיצוב וילונות, ארונות וחדרים

 עיצוב הנו אחד התחומים היותר מעניינים, מרגשים, מיוחדים ושבכוחם לשנות אווירה, תמחור, תחושה ואףאשליה של גודל. על כן בין אם מדובר על עיצוב וילונות ובין אם מדובר על עיצוב ארונות, או חדרים שלמים, יש לדעת שלעיצוב יש כוח רב על מנת להפוך אובייקטים להרבה יותק נחשקים, מרהיבים וחיוניים. כמו כןראוי לציין שכסף אינו מהווה פרמטר משמעותי כאשר מדובר על עיצוב מוצלח, וזאת כי לא פעם מספיקה מחשבה יצירתית, או פתרון פשוט (אך חכם) על מנת להפיק הרבה מקצת.

מהו עיצוב מוצלח

רגע לקראת שנכביר במילים, נציין משפט אחד שיש להפנים. עיצוב יש לשפוט באופן אישי. מכן שגם אם ממליצים לכם על אירוע מאוד מרשים מבחינה עיצובית, כל עוד אתם עצמכם אינכם מתחברים, הרי שאין לרכוש, וזאת כי אומנם יש חוקים עבור עיצוב ארונות או וילונות נכון ולא נכון, אך המבחן האמיתי הוא מה אתם חשים - האם העיצוב הצליח לרגש אתכם. אם לא, פשוט המשיכו הלאה אל עבר העיצוב שיגרום לכם לעצור, לבחון להשתאות ולבקש את אותו פריט עבורכם.

כיצד בוחרים וילונות?

בתחום עיצוב הווילונות ניתן למצוא מבחר נרחב של עיצובים, לצד מבחר נרחב של אמצעי שליטה ורמות מיסוך. מכאן שלפני שבוחנים הדפסים, טקסטורות, צבעים ואת הנגזרות השונות, ראשית כל יש לבחון כמה מבקשים לשלוט על אופי ההחשכה, ואיזה אופי שימוש מעדיפים ורק לאחר מכן יש ליהנות ממבחר העיצובים. כמו כן, לא פעם יש קשר ישיר בין אופי השימוש בווילונות לבין המראה הכללי, כך למשל וילון ונציאני עשוי להקרין אווירה אחת, וילון חוטים עשוי להקרין אווירה אחת ואילו וילון בד עשוי להקרין אווירה אחרת לגמרי. מכאן שיש להתייחס לאופי הבית ולקבל החלטה מושכלת, כאשר בכול קטגוריה ניתן למצוא עולם שלם של אופציות עיצוביות.

פנים וחוץ – עיצוב ארונות

כאשר מדובר על עיצוב ארונות, יש לקחת בחשבון שמדובר בשני מישורים שעשויים להיות מעוצבים. מכאן שהמישור הראשון שנגלה לעין הנו החזיתות החיצוניות ואילו המישור השני הנו פנים הארון אשר מושפע מצבע, חלוקה, אופי הקומות ואופציות חכמות עבור אחסון. אם נצליח עם המישור החיצוני, נציין שבעיקר חשוב לבחון טקסטורה, צבעים ורמות גימור ופיתוחים, ואם בוחנים את הפנים, הרי שמומלץ לבחון נישות, קונטרסטיות צבעוניותומגוון אמצעים שעוזרים לשמור על התכולה באופן כמה שיותר מסודר, וזאת כי בסופו של יום מראה מסודר מהווה מראה יותר מעוצב.

התמונה הכוללת - עיצוב חדרים

כאשר בוחנים עיצוב של חדר, יש לזכור שהתוצאה השלמה מורכבת מסך החלקים וההתאמה ביניהם. כמו כן גם חשוב לקחת בחשבון שיש מגוון אלמנטים שתמיד יש להתחיל מהם, ועל כן הפעם מדובר באופי התאורה הטבעית והמלאכותית, גודל החדר, בחירת מיקום האלמנטים הגדולים, שליטה על ריבוי החפצים, בחירה צבעונית והקונספט הכללי ממנו יש להתחיל.